V dnešní době každý, kdo chce na nabitém trhu realit uspět, musí využívat sociální sítě tzv. na plné pecky. Tuto informaci má více jak 60% makléřů, dělá to 15% z nich a zcela správně to dělá bohužel 5%, což je veliká škoda. Proto jsme se rozhodli, že sepíšeme článek, ve kterém vám přiblížíme, jak si správně připravit strategii na sociálních sítích. V našem případě půjde o Facebook, Instagram a Twitter.
Základním faktorem, pro úspěšnou strategii, je publikační plán. Asi si říkáte, co to je za zbytečnost, ale mýlíte se. Publikační plán je takový týdenní / měsíční rozvrh, díky kterému si určíte, kdy, jak a kam co přidáte. Vždy je důležité, aby byl plán co nejvíce vyvážený. To znamená, že pokud máte například na nadcházející týden čtyři příspěvky, musíte je naplánovat tak, aby po celý týden zaplnili vaše informační kanály.
Pokud tedy jeden z příspěvků bude například blogový článek, nejrozumnější bude, aby byl v pondělí na jedné sociální sítí, ve středu na druhé a v pátek / sobotu na třetí. Tím docílíte, že dané téma bude téměř po celý týden vyskakovat na vaše fanoušky / klienty. To samé platí i u ostatních typů příspěvků.
Samozřejmě publikační plán je pouze část úspěchu na sociálních sítích. Ale jak se říká, je to takový stavební kámen, od kterého se odvíjí vše ostatní.