Novodobý realitní trh v České republice se datuje kolem roku 1992, kdy se začalo ve větším měřítku tržně obchodovat s nemovitostmi. V té době to vypadalo z dnešního pohledu velmi úsměvně. Inzeráty psané na psacím stroji ve vývěskách a informace se šířily především v rámci jednoho místa. Sdělit, že je nějaká nemovitost na prodej do města vedlejšího, bylo velmi obtížné. Mé první internetové stránky v realitní kanceláři v roce 2002 jsem vytvořil ve Wordu – uložit jako HTML přes telefonní modem a vytáčené připojení, kdy se platilo za každou minutu kolem 10,- Kč. Uf, ještě že je tato doba za námi.

Dnes všichni ovládáme vše ze svých mobilů s neomezeným datovým připojením. Jsme schopni vše vyřídit 100x rychleji než dříve. Ve všech oblastech jsme se posunuli neuvěřitelně dále a evoluce stále trvá. Stále přichází nové a nové věci. Dokonce i náplň práce realitních makléřů se výrazně změnila. Dnes již nestačí být dobrým obchodníkem, ale také musí být skvělým marketérem. Nové prodávající klienty získáváte pomocí marketingu, stejně jako kupující Vámi nabízených nemovitostí. Kdo dnes není výtečný marketér, jen stěží uspěje na tak vysoce konkurenčním trhu, jakým dnes reality jsou. 

Digitální marketing je dnes zbraň nejen realitních makléřů pro úspěch na již tak nabitém trhu. Spousta makléřů si to uvědomila a nyní patří ke špičce české a slovenské makléřské scény. Ovšem se jedná stále jen o menšinu z celkového počtu makléřů na trhu, a proto je v dnešní době tak jednoduché se odlišit. Ostatní, tedy většina, ví, že digitální marketing je důležitý, ale nevyužívají ho. Buď nemají čas, neumí s ním pracovat nebo ho nedokáží pořádně využít. Proto jsme vytvořili službu Marketing pro makléře, se kterou se můžete odlišit a patřit ke špičce. Nebudeme Vám jako ostatní říkat, jak to máte dělat, ale uděláme to za Vás. Vy dělejte svoji práci, nabírejte a prodávejte nemovitosti. O ostatní se postaráme my. Stačí jen kliknout v e-shopu na to, co potřebujete a my to zařídíme. Ať už se jedná o speciální webové stránky pro vaše nemovitosti vč. vlastní domény, tak propagace na Facebooku, Sklik.cz nebo Google Ads. Vše jednoduše, rychle a efektivně. Nechte to na nás a zařaďte se mezi úspěšné makléře. 

Dříve bylo složité získat nové klienty a propagovat jak sebe, tak i nemovitosti na prodej. Díky dnešní době, máme všem dostupné online prostředí, kde právě díky digitálnímu marketingu můžete svoji práci zefektivnit.

Bohužel ani využívání digitálního marketingu neznamená 100% úspěch. Je to stejné jako ve fotbale. Hrát ho může každý, ale jen ti nejlepší dávají góly a vyhrávají zápasy. Proto jsme se rozhodli veškeré zkušenosti našeho úspěšného týmu makléřů, marketéru a IT specialistů nabídnout ostatním makléřům. Zhmotnili jsme to, co děláme běžně, do projektu Marketing pro makléře

Pokud už máte pocit, že digitální marketing je vážně potřeba, tak se podívejte na naše balíčky. Moderním a úspěšným makléřem můžete být již teď!