Dnešní svět je přecpaný vším možným. Žijeme v nejlepší době, jaká kdy byla. Žijeme v době, kdy všeho máme nadbytek a můžeme si vybírat z nepřeberného množství nabídek, řešení a služeb, které se na nás valí ze všech stran. Pokud se v tom chceme orientovat musíme si vybírat, protože zvládnout a rozumět všemu je nadlidský výkon.
Nepřipomíná vám to situaci s realitními službami a realitními makléři na českém realitním trhu? Makléřů je opravdu hodně a poskytují nepřeberné množství služeb různé kvality. Někdo službu kvalitní, někdo méně kvalitní, a přesto jsou to všichni prostě jen „realitní makléři“.
Jak se liší kvalitní makléři od těch méně kvalitních?
Je mnoho kritérií, které by se zde daly popsat, ale upřímně jak toto vnímají klienti? My jako profesionálové na trhu dokážeme velmi jednoduše rozpoznat, kdo z nás to myslím se svou prací opravdově a kdo se jen snaží na trhu přiživit. Jak jsou na tom klienti? Pro většinu jsou všichni prostě jen realitní makléři. Pro klienty není tak jednoduché na první pohled rozeznat kvalitního makléře od toho méně kvalitního.
Když se klient rozhodne koupit si nové auto, tak zajde do autosalónu. V autě se projede a zjistí, jestli mu vyhovuje a podle toho si ho koupí nebo nekoupí. Takhle může obejít několik autosalónů různých značek, než si vybere. Jsou automobilky, které vám půjčí auto na pár dní, abyste si ho vyzkoušeli. Jednoduše vám dávají příležitost si ho důkladně vyzkoušet a pak se rozhodnout.
Co udělá klient, když se rozhodne najmout si některého z realitních makléřů?
Může si nanečisto zkusit prodat svou nemovitost s mnoha makléři a pak se rozhodnout s kterým to bude nejlepší? Tak to moc nefunguje!
Jaká jsou tedy kritéria pro rozhodování, se kterým makléřem prodat svou nemovitost?
Většina klientů si pozve jednoho makléře a spoléhá se na to, co jim makléř nabídne a jsou spokojeni s tím, co slyšeli, aniž by měli porovnání.
Uvědomělý klient si pozve několik makléřů a vyslechne si co pro něj jsou schopni udělat.
Pak je ještě třetí možnost, jak si právě vás může klient vybrat. Být tím nejlepším! Kdo by nechtěl jít na závažnou operaci k nejlepšímu chirurgovi v republice? Kdo by se nechtěl nechat ostříhat od nejvyhlášenějšího kadeřníka a kdo by pohrdl ubytováním v nejlepším hotelu s nejlepší restaurací? Takhle by se dalo pokračovat. Jasně všichni přeci chceme pro sebe to nejlepší možné! To je přirozené.
Ti nejlepší ve svých oborech, aby byli tam kde jsou a byli žádaní, museli pro svůj úspěch udělat velmi mnoho, stálo je to hodně obětování, aby se dostali tam kde jsou.
Proč se tedy spokojit s tím, být průměrný makléř? Proč nebýt rovnou ten nejlepší ten, koho budou všichni chtít? Budou vás žádat, abyste právě vy prodali jejich nemovitost! Klienti na vás budou stát fronty!
Lehce se to řekne co? Ale realita nemusí být tak vzdálená, jak by se mohlo na první pohled zdát. Úspěch tkví v prezentaci. Jsem přesvědčen, že každý, kdo to myslí s prací makléře poctivě, tak poskytuje špičkové služby. Takových makléřů je opravdu hodně. Jsou makléři, kteří dělají svou práci na špičkové úrovni, ale neumí svou práci dobře prodat, nedokáží prezentovat co a jak dělají, a proto se na ně neobrací tolik klientů, jak by si sami představovali.
Prezentace vaší práce, toho, co děláte, musí být vidět a nejjednodušší způsob, jak to udělat, je dělat něco navíc, než dělají ostatní a ukazovat to lidem. Vyčnívat z řady, být prostě nejlepší. Vždy o krok napřed před ostatními. Stačí se rozhlédnout kolem sebe a zajímat se o to, jak to ti nejlepší dělají.
Jak to ukazovat lidem? Je to jednoduché. Činy mluví za vás!
Pokud již dnes používáte profesionálního fotografa pro focení vašich zakázek, zpracováváte videa a půdorysy, dokáže tyto podklady zhmotnit do speciální webové prezentace, konkrétně pro vašeho klienta na individuální doméně a následně propagovat tuto nemovitost pomocí sociálních sítí a PPC reklam jako jsou např. sklik.cz nebo Google Ads, již jste udělali o mnoho víc, než udělalo 95% vašich kolegů. Tím se můžete odlišit, tím sami sobě lepíte na čelo nálepku: já jsem špičkový makléř, umím klientovi poskytnout špičkovou službu! A toho si začnou všímat i další klienti, a další klienti a další klienti, až se vám najednou rozezvoní telefon a tam bude nový klient a bude vám říkat: „já bych chtěl, abyste prodával mou nemovitost, protože se mi líbí, jak pracujete“ a to je přesně ten okamžik, kdy práce mluví za vás a vy se nemusíte dále podbízet klientům a přemlouvat je.
Klienti se budou obracet na vás, budou vás vyhledávat proto co umíte! Není to sen každého realitního makléře?
Byli byste rádi v této situaci a říkáte si, že nevíte jak na to? Zdá se vám to složité? A právě proto, jsme pro vás připravili službu Marketing pro makléře! Máme téměř 20-ti leté zkušenosti a v týmu máme zkušené odborníky z realit, marketingu a IT.
V realitním e-shopu objednáte zrovna to co v danou chvíli potřebujete, bez měsíčních poplatků, jednoduše, efektivně a bez potřeby znalostí a dovedností. Nebudete muset se vše učit a připravovat, jednoduše to uděláme za vás, a vy se budete moci soustředit na své klienty!
Potřebujete vytvořit speciální webovou stránku nemovitosti, zpropagovat sebe, svou práci nebo prodej nemovitosti na sociálních sítích, nebo pomocí PPC reklam na Seznam.cz nebo Google.com?
Jednoduše si to objednejte v e-shopu ZDE.
Jak se odlišit a stát se špičkou ve svém oboru?